onsdag 6. juni 2012

Sommerlig rosa med Pion Design

Jeg leker med videre med Pion Designs nye kolleksjon Grandma`s school book, og til dette kortet er det de sommerlige duse rosatonene jeg har klippet i. Sommerfugler og bord fant jeg også blant disse vakre papirene. Kortet har jeg brettet litt, og til permene har jeg brukt en av de store diesene til Go Kreate. Blondeborden er en MS punch, og tekstene er fra Kort & Godt.



Jeg synes det er så flott å kombinere de små og de store arkene. Her er tekstrammer og skrivefelt laget med arket Red Clover, med i to forskjellige størrelser.


10 kommentarer:

Angelica sa...

Vackert!
Underbara papper och snygg vikning.
Ha det gott!!

Anne-Eddie sa...

Nyyydelig! Så fint det ble med de permene ! Vakker tekst og flott bretting!! Klem fra Anne-Eddie :D

Ida sa...

Sommerlig er det rette ordet je, dette var lekkert!:))
Ida

Danielle Champagne sa...

This is just so beautiful Marianne, I love the lovely shape of your card and the wonderful vintage look! Hugs.

Alyce Kit and Clowder sa...

Marianne this is just so lovely! The layout is great and the papers are so pretty I have some candy over on my blog if you are interested too! :)http://kitandclowder.blogspot.com

ursula Uphof sa...

Lovely card Marianne, so beautifully done.

Lena sa...

Å så vakkert dette kortet var, både papirene, fargene og formen på kortet :-)

Mojca sa...

Lov the design of your card and soft colors. Horgeous! Hugs! Mojca

❤ Kaia sa...

Tenker det er lykke i hjemmet til Marianne nå.
Nye Pion ark, og de er sååå lekre...

Klem fra Kaia

❤ Kaia sa...

Tenker det er lykke i hjemmet til Marianne nå.
Nye Pion ark, og de er sååå lekre...

Klem fra Kaia